Το Κέντρο Μελέτης του Ακάδημου λειτουργεί με βάση τους παρακάτω πυλώνες:
Καθηγητής – Παιδαγωγός
Δίπλα στους μαθητές, βρίσκεται ο καθηγητής, για να τους λύνει τις απορίες, να τους βοηθάει, να τους υποστηρίζει, να τους συμβουλεύει, να μην «παπαγαλίζει» αλλά να εμβαθύνει, να τους βάζει χρονοδιαγράμματα και να τους επιβραβεύει.
Ο καθηγητής «δουλεύει» εξατομικευμένα με βάση το ψυχομετρικό test, που «φωτογραφίζει» τα στοιχεία της προσωπικότητας του παιδιού που περιλαμβάνουν την:
1) Εξωστρέφεια (Extraversion): κοινωνικός, ομιλητικός, ισχυρογνώμων, ενεργητικός, φιλόδοξος, δραστήριος.
2) Συγκαταβατικότητα – Κοινωνικότητα – Συνεργατικότητα (Agreeableness): συνεργάσιμος, φερέγγυος, καλοπροαίρετος, συμπονετικός, ευγενικός, ευέλικτος, καλόκαρδος, ανεκτικός, δείχνει ενδιαφέρον.
3) Ευσυνειδησία (Conscientiousness): υπεύθυνος, αξιόπιστος, οργανωμένος, έχει θέληση για επιτυχία, αφοσιωμένος, διεξοδικός, οργανωτικός, εργάζεται σκληρά.
4) Συναισθηματική Σταθερότητα (Emotional Stability): ήρεμος, ασφαλής, δεν είναι νευρωτικός, δεν ταράζεται εύκολα.
5) Δεκτικότητα στην Εμπειρία (Openness to Experience): αισθητικά ευαίσθητος, έχει φαντασία, ελεύθερο πνεύμα, διανοούμενος, περίεργος (εννοείται εδώ διερευνητικός), ανοιχτόμυαλος, καινοτόμος, γνήσιος, έξυπνος.
Εκπαιδευτικό Περιβάλλον
Ο σημαντικότερος παράγοντας στη Μελέτη είναι η συγκέντρωση. Βασικός δε παράγοντας για τη συγκέντρωση είναι το περιβάλλον. Μαθητής που δεν είναι συγκεντρωμένος, δεν μπορεί να μελετήσει. Κάθε μαθητής έχει τον δικό του προσωπικό χώρο Μελέτης με σαφή οριοθέτηση, ειδικά μελετημένο φωτισμό, ξεκούραστη διακόσμηση και απόλυτη ησυχία.
Η αισθητική και η διαμόρφωση του χώρου είναι μελετημένη από ειδικούς παιδοψυχολόγους, ώστε να μπορούν οι μαθητές να μελετούν ξεκούραστα και συγκεντρωμένα.
Εκπαιδευτικό υλικό
Ο μαθητής, μελετάει την ύλη της ημέρας κατά βάση από τα σχολικά βιβλία αλλά η μελέτη του, υποστηρίζεται από εξειδικευμένα βοηθήματα: που καλύπτουν όλα τα μαθήματα κάθε τάξης, απλουστεύουν τα δυσνόητα σημεία και εστιάζουν στα θέματα που μπαίνουν στις εξετάσεις.
Αξιολόγηση και επικοινωνία
Χωρίς την αξιολόγηση δεν μπορεί να υπάρξει εξέλιξη. Γι’ αυτό αξιολογούμε το μαθητή μας καθημερινά, σε όλα τα στάδια της μελέτης του: το βαθμό προσήλωσής του στο μάθημα, τις επιδόσεις του στη γραπτή και προφορική εξέταση, την προσαρμοστικότητα, και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Για όλα αυτά όπως και για τυχόν προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει ο μαθητής ενημερώνονται οι γονείς και οι κηδεμόνες. Η ενημέρωση γίνεται με φόρμα έντυπη, μέσω email ή με κωδικό στην ιστοσελίδα μας.
Τι θα πρέπει να έχουν οι μαθητές για την καθημερινή τους μελέτη:
- Το σχολικό μου πρόγραμμα
- Τα βιβλία και τα τετράδια των μαθημάτων που έχω την επόμενη μέρα
- Την κασετίνα μου
- 1 τετράδιο 50 φύλλων (Πρόχειρο)
- Γεωμετρικά όργανα
- Μαρκαδοράκι υπογράμμισης (stabilo)